Hågelby

I dag har jag varit i hågelby med familjen, mysigt faktiskt :) Det var jag, Emmi, Edwin och Elias, Linnea och Micro.
Hälsade på alla djuren, lekte med småsyskonen i parken. Jag det var kul :)

Bildbomb, bilder från i dag:




Min busige lillebror Edwin


Kolla träden på sida av Allén, ser extremt mycket ut som piskande pilträdet i Harry Potter


Den här lekplatsen väcker många minnen


Min underbara lillasyster Emilia


Jag gungar Emmi, och hon är överlycklig :D


Fick med Emmi en stund på bild...


....men så här länge varade det!


Micro ville också rida på hästen!


Eftersom alla har olika långa ben går alla olika snabbt :) Lillebror Elias närmast med spaden


Edwin ska flyga i väg :)




Jag är vid Hågelby ganska ofta, och den här hästen är alltid där för att kela :) tror han känner igen mig




Den här killen är alltid där för att hälsa på mig annars, men han var lite grinig i dag..


Micro hälsar på sina vänner, dem känner igen varandra!




Micro och dem här fåren/getterna är också väldigt bra vänner, men dem dissade oss lite i dag :/






Den här jättegoda smoothien åt jag när jag kom hem, jag bara blandade ner lite som vi hade hemma och det blev väldigt lyckat!

Ingredienser:

-Verum hälsoyoghurt med smak av vanilj
-Frysta hallon och blåbär
-Ett krossat Mariekex

Denna blandning var riktigt god! Att ha det där mariekexet i var riktigt smaskigt!

I morgon ska jag antagligen till Torekällberget och titta på djuren och ha mysigt. Då ska bästa kusinen Jessica med. Sedan såklart Linnea, Edwin och Emilia!

God natt :)




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh va mysigt och gott! <3

2011-03-03 @ 00:22:08
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0