Hej, jag tänkte skryta lite

Hej, nu tänkte jag skryta lite, det här är ju trots allt min blogg.

Jag måste bara få säga att jag har världens bästa pappa och kusin. Jag har flera kusiner, och jag älskar alla lika mycket! Men alla är speciella på sitt sätt.

Pappa och min kusin Robin tävlar i rallyn, och dem är ärligt talat riktigt grymma! Det är flera i deras lag, man har en förare och kartläsare hela tiden, men man byter par efter en viss tid.

När pappa och Robin kör, gud vad det går undan! Dem ÄGER hela banan och varvar bilar innan dem ens kört ett varv. När jag säger att dem är grymma, då menar jag verkligen att dem är pro's.
*stolt kusin och dotter här*

Jag måste nog ha världens underbaraste släkt, alla vi står varandra så nära! På tal om det, så i morgon åker jag och rider med kusinen Jessica, Robins flickvän Sarah och hennes syster :) Ska bli SKITKUL. Jag vet att jag tjatar, men SKITKUL.


Lagets ganska så skruttiga bil, men det gick bra!

Nu ska jag kolla melodifestivalen!

Tjadåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0