Hejhejmonicahejpådigmonica

Fråga mig inte om den random rubriken...Jag har ingen aning... Just nu är jag så trött att ajg skulle kunna somna ståendes, INGEN ÖVERDRIFT.

Nu på Fredagen måste jag städa, plugga och ta ut Micro... Ska strax ta itu med det! :)
I kväll ska jag nog till Erica, antar att vi kommer se på en film *antagligen komedi* ;)
Haha, men det går jag med på, dem är ju så snälla att dem kommer hit och ser på film i morgon :D

I dag gick skoldagen ganska segt, men det gör inget för det var roligt ändå. Gympan där emot... Jag älskar ju gympa, men jag var riktigt dålig i dag. Det som brukar gå så bra. Jag var helt slö i kroppen och i huvudet. Mina reflexer låg på noll... SÅ SKYLL MIG INTE JAG ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN JAG VISADE.
Dodgeboll brukar vara min starka sida, i dag SÖG jag. Ingen överdrift, SÖÖÖG- S-Ö-G :)

Och nästa gång Macke säger *ååh elina* så får jag spunk. Det är Tania som är offret, "ååh tania"... Inte jag
Det låter dessutom ganska perverst. Marcus have a crush on Tania...

Bilder från i dag:


Erica du är så himla snygg här... Ska vi gifta oss?



Fint efter gympan.. Haha Elin och jag blev kvar efter alla andra, så varför inte passa på?


FINT VÄDER. SMÄLT SNÖ, SMÄLT!


Fick sällskap av Elin och Bobba fett hela vägen hem. För Elin skulle ju såklart träffa Alexander.
Ja Elin, är nästa steg att flytta i hop? ;)


Det satt en duva på hustaket... Häftigt va?

Det blev väldigt få bilder i dag, för jag glömde bort att fota! * ber om ursäkt*

I morgon blir det ändring!
Snackar med eka på skype, ska strax ta itu med allt!






Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Elina :P

2011-03-12 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0