Hello bojs änd görls

I dag har  jag varit ute i stort sett hela dagen :D Jag gick ut med Micro för att möta Jessica och hennes lilla valp Sigge! Vi tränade hundarna för att få dem att lära känna varandra. Det gick faktiskt väldigt bra! Vi ska fortsätta i morgon. Sedan efter det så gick vi och lämnade av Sigge hemma och hämtade Smilla, Jessicas andra hund. Vi gick ut i skogen på en långpromenad och Smilla och Micro lekte :)

På Söndag ska jag nog åka upp till Nykvarn med Jessica och Sarah :) Det finns ett stall där man kan hyra hästar. Så vi ska nog ta en "rid-dag". Om det är fullbokat nu tills Söndag tar vi det bara nästa helg :D

Försöker få tag på sega Ellinor via sms, men hon svarar inte. I kväll eller nu på eftermiddagen ska jag gå ner med alla mina fina vänner till konsum och köpa något smaskens. Eftersom det inte är Lördag ska jag nog köpa någon sorts smoothie eller ingredienser att göra en. Sen ska vi tjecka film. Tror vi ska se på en action, för vi brukar nästan alltid se kärleks/komedi filmer, vilket jag alltid LIDER igenom. Usch. Så om jag vill se skräck, och dem vägrar, och dem vill se komedi, och jag vägrar, då måste väl action vara mitt emellan?
Det är rättvist :D

Så om jag bara kan få tag på mina fina tröga vänner så blir det bra!


Hanna 


 Eka peka www.erican.webblogg.se


Ella www.ilus.blogg.se


Nor www.ellinorsmith.blogg.se


Tania -hemligbloggsominteensjagfårvetanamnetpå-

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0