Home again

Helloooo everybody! Nu är jag har varit och handlat :) Ganska så mycket skulle jag säga också! Ska strax hem till pappa för första gången på en och en halv vecka, har hållit mig borta för dem har varit magsjuka! Men nu vågar jag mig tillbaka :)

Det här har jag handlat i dag :D :


Mamma och jag delade :D Men jag smakade bara på Milano-rullen (bakom till höger) och Jittebuggen  (bakom till vänster) Och båda var SUPERGODA :D


En vanlig vitt trekvarts tröja :) Kläderna är lite skrynkliga för dem kom just upp ur påsen :P


Vet inte riktigt vad man ska kalla det här? En tröja? Den var jättefin på i allafall :)


En kort tröja, syns inte på bilden men den är puderrosa :)


Framsida: Korta shorts, lite sådär "tillgjort" slitna :)

Baksidan.


En jeans-skjorta :) den var superfin på också!


Ett vanligt beigt sportlinne till vardags :)


Underkläder i vanliga basicfärger svart och vitt


Och sedan en smyckeshängare i form av en arm :) Syns under alla grejer jag har hängt på den :P

Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0