I dag i bilder

Den här dagen i skolan kändes bra, det känns så kul att träffa alla underbara klasskompisar :)
Tisdagens lektioner är bara roliga, och jag känner mig nöjd över min, Ellinors och Elins presentationsarbete om inlandsisen.

På lördag kommer vännerna hit och jag ska få visa mina vänner min absoluta favorit film, ska snacka med flera ur gänget i morrn för att se om dem vill! *RIKTIGT LYCKLIG TJEJ*

Jag är tacksam att ni tar er tid att titta på något som jag gillar, det gör att jag orkar med ERA tråkiga filmer :D

Rasterna är hela tiden så lattjo, och Rebecca har kommit hem från Thailand och ser ut som en riktig utlänning, haha :P
Veronica och jag fick lite hoppspunk, och Nor, Emma, Elin och Julia fotade vår flummiga framfart.

Bilder från i dag:


Simon och Hanna är ingripna i en seriös dragkamp....Gissa vem som vann?


Elin och Ellinor gör något konstigt... Bara jag som tycker Elin ser extremt seriös ut? :O


Min och Verras hoppbilder :)


Ganska bra bild som visar vilka kläder jag hade på mig i dag :)


Haha, kolla verra :')


Jag hoppar HÖGT


Bara tvungen, Emma tog den här stört-sköna bilden på Agge :')


Haha, Elin och Emma. Ja ni tjejer. Bilder som hamnar på min mobil, hamnar här ;)


Hanna banana :)


Smålekte med projektorn ;)


Förstår inte för allt i världen varför alla fönster ska vara öppna när det i vinter? Stängde igen dem och Macke och Agge blev utelåsta :P
JUSTICE

I morgon blir det bowling eftersom det är friluftsdag ;) JIPPIE :D

Simma luuuungt :)


Kommentarer
Postat av: erica

Sv. Truethat!

2011-03-08 @ 20:21:07
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Elin

Elina du är en elak tjej!

2011-03-11 @ 14:36:03
Postat av: Elina

Nej nej nej, Elina en mycket snäll tjej!

2011-03-11 @ 18:23:58
URL: http://elinanykanen.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är en riktig liten filuring! :P<3

2011-03-12 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0