I lördags

Det är ju nästan lördag igen strax, men på begäran från Eka så kommer en liten bildbomb från förra lördagen. Jag, Ella, Eka, Nor och Hanna var nere i C och köpte lite glass och kakor (som vanligt) :)

Men bara lite snabbt nu, min dag i dag har varit väldigt ansträngande. Praoen jag är på är riktigt fysiskt asträngande, och man har ingen ork kvar till något när man kommer hem. Nämnde jag att jag steg upp 05.00 i morse? :P

Iallafall, här är bilder från i lördags:


Solen sken ute men det var ganska kallt, så vi gick in i trapphuset och satt och fikade. Här är Hanna och Eka :)


Söta Ellinor! :) Det är nästan så att vi har förutbestämda platser i trapphuset. Alla sitter alltid på samma ställen :P


Hahahahah, den här är kul :)


Mollsen Rollsen! :D


Haha, jag och hanna! Hanna Pinocchio och Elina Pingu :)


Woop wopp bråttom upp!


Snygging!


Gooott med glass säger Eka peka! :D


Attention horse. Nerå skoja bara :)


Smaaaajl!


Americas next top model :) Hanna, du vet att allt som hamnar på min iphone hamnar här :)


HAHAHAHAHAAH EKA! :') ulligt och kul på samma gång :D


Cååålt ;)


Glassmonster?:)


Apkonster! Jag borde söka till Talang 2011 och hänga i det där räcket. Tror ni dem skulle bli imponerade? x)


Det här ar en ny blick Hanna? :)

Ja det var väl alla bilder för nu! :)

Hörssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0