It spells K-A-R-A-T-E

Tjaba tjena ni kanske såg mitt senaste inlägg, det där med massor av naturbilder? Det var tidsinställt och jag gjorde det i går faktiskt :)
Påbörjade en ny låt i går, och avslutade den i dag. Är riktigt nöjd faktiskt, mer seriös än min förra. Och den här är tiofalt bättre! Har övat den på piano, men gitarr borde gå lika bra. Det är fritt att välja mellan de instrumenten i allafall, det låter lika bra. Låten heter i allafall "The house".

Men nu ska den här människan lyfta på arslet och klä på sig karatekläderna, för strax är det karate :)


Imorgon fyller btw en av mina äldsta och bästa vänner år, så jag måste komma i håg och gratta! Och jag fyller 15 om en och en halv vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0