Je suis heureux, I am happy, jag är glad...och trött

Hallå där igen, nu har jag ätit middag precis (taaaccccooouuuuus) och avslutat skissen och förklaringen på bildläxan. Själva omslaget är färdigt men färklaring till skissen var det inte. Det blev på 1 A3 papper :)


Ni får mitt största smajjjjllll för att jag är färdig!


Nu är det lite HK plugg kvar, sedan blir det karate... Jag orkar egentligen inte, men jag måste komma i väg. Två och en halv vecka sedan jag tränade sist på grund av sjukdom och sportlov.....

That's life.. Bara att lyfta på den feta häcken och pallra sig i väg, även om man orkar eller ej! Och karate är ingen lat-träning direkt...


Dags att byta om strax då! Så jäkla otaggad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0