Kattställning, Halloween och hål i kinderna

Eftersom rubriken kan delas in i tre grupper: 1.Kattställningen 2.Halloween och 3. Hål i kinderna, tänkte jag dela med mig lite av mina tankar om dessa tre ämnen.
Vi börjar med det första:

1.Kattställningen:

Kattställningen blev lyckad, fast det var mamma och Elias som gjorde slitgörat med att bygga upp den. Jag latade mig på fb :P Lite bilder på kattställningen. Den är prick 1.80 hög! (längre än mig)







2. Halloween:

Nu efter skolan såg jag skräckfilmen Halloween. Eller är den ens värd att kallas skräckfilm?
Nej, det gör den inte. Det här är en av de sämsta filmer jag sett i hela mitt liv.
Ni hörde det, SÄMSTA.
Jag brukar vanligtvis gillar slasher-skräckisar, men denna film var verkligen kal, tråkig. långdragen, händelselös och totalt tom. Främst, inte läskig överhuvudtaget.
Jag blev riktigt besviken på Rob Zombies portättering av Mike Myers. Jag hade velat se lite mer ihärdig blodtörst. Nej, den här filmen var tråkig, tråkig, tråkig. Se den inte! JAG FÖRVÄNTADE MIG MER SPÄNNING. Den liknade allt för mycket en drama-film.

Halloween-filmerna får en fet DISS!





3. Hål i kinderna:

Jag kollade mig i spegeln och log lite, då får jag sådana där hål i kinderna. Jag kommer inte i håg vad det kallas, men det blir som inåtbuktningar i kinderna. Det ser lite ut som om någon bankat med en hammare. Jag undrar varför man får sådana? Det ser i allafall fett weird ut...


Den här tog jag ENDAST för att visa er. Ser ni den högra kinden? Där är ett sånt där hål...

Men nu ska jag kila i väg och göra bild-läxan. Hoppas ni förstod mina konstiga tankar. Kommentera gärna om du har några som helst teorier...

Simma lööngt

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0