Läxor, les devoirs, homework...

Jahapp. Back to the ordinary rutiner. Nu har jag precis kommit in från att ha varit och fikat med Ella, Nor och Hanna. Kaffestugan var proppad så vi köpte fika på konsum och satt i trapphuset och åt :P

Nu ska jag göra lite läxor, plugga till hemkunskapsprovet och skriva på filmanalysen :) Bilder från i dag kommer senare i kväll!

Undet tiden ska ni få lite enkla fakta om mig som person:

Fullständigt namn:  Elina Maria Victoria Nykänen

Ögonfärg: Grön

Hårfärg: Det är svårt att säga sådär, men alla frisörer som jag har varit hos kallar och säger att det är guldskimmer

Längd: 1.72,5-1.73

Skostorlek: 41

Vikt: Haha har ingen aning faktiskt, har inte vägt mig på 1,5 år :P

Intressen: Karate, hundar, ridning och utbildning

Fritidsaktiviteter: Karate och ridning :) gick på simhopp i ett år

Favoritämne: Hmm.. NO, franska och gymnastik

Favoritfärg: Grön

Favoritdjur: Älskar alla djur, men hundar, alla sorters vargar och hunddjur+ hästar

Personlighet: Ganska så framåt, pigg, vetgirig och skojfrisk

Förhållande: näpp

Kille eller tjej: Kille

Syskon: 4 st

Kusiner: 13 st

Husdjur: 1 hund, 2 katter + fiskar

Telefon: Iphone 4

Storlek på rummet: 33 kvadratmeter




Tjadå, uppdaterar med färska bilder i kväll! :)






Kommentarer
Postat av: Hannaaa

hhaha, jaamen typ! om jag kände honom skulle vi vara bästa vänner i världen :) <3

2011-03-07 @ 17:49:06
Postat av: Elin

Rider du Elina? (: <3

2011-03-07 @ 20:18:24
Postat av: Elina

SVAR TILL ELIN: Ja, jag åker och rider då och då på ett ställe i Nykvarn. Det är inget fast, man får komma när man vill. Men jag var där första gången i Söndags och ska börja åka dit regelbundet med min kusin :D Riktigt kul faktiskt! <3 Jag är faktiskt duktig på att rida också, dubbelt så kul :)

2011-03-07 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0