LL=LatLördag

Hiiijjj miiij frieeends!
What's up for today? What have you been doing this sunny, wonderful day?

Angående flygningen till Luleå, JA det blir av. Vi flyger på onsdag och kommer tillbaka samma dag. Men ni kan vara lugna, eftersom det är prao nästa vecka så KOMMER jag ju att jobba innan vi åker. Så det är lugnt. Luleå-resan är på fritiden :)
Ska som sagt bli intressant att se både Luleå och kolla på den eventuella nya båten! Den verkade riktigt fin på bilderna, och rymlig!

Angående "Dagens bilder", eftersom jag inte kommer vara i skolan kommer jag inte kunna uppdatera med lika många bilder under de två praoveckorna. Jag ska ta bilder under praoen också, men det blir kanske inte lika många :) Men sedan när vi är tillbaka i skolan, då blir det som vanligt!
BTW, fyller år snart. Blir 15 år den 11 april!

I dag har jag i allafall mest slappat och så. Var VÄLDIGT trött i gårkväll. Morfar och Lillian kom förbi i dag runt 11.30. Vi åt lunch och sedan gick jag, Micro, morfar, Lillian och Linnea ut på en skogspromenad i det soliga vädret!
När vi kom hem efter ca en timme så var Micro helt lerig och blöt. Vet ni vad jag gjorde? Jag kastade in honom i duschen, sedan blev han fönad och borstad tills han var torr. Och vet ni vad? Han ser just nu ut som en pudel/afro-hund! :)

Eller ängla-hund kanske. För hans päls ser så himla silkeslen och lätt ut!




Kolla frambenen och bröstet! :)

Nu är jag SVINHUNGRIG, men måste vänta till middagen. Det enda jag har ätit i dag är lunch, och det var kl 11! Jag vet, så ska man inte göra. Men när det är helg är jag inte så noga med sånt!


swim coool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0