Nej, det var bara en dröm...

Sitter ock skypar med kusinen nu, ska strax gå ut med henne på promenad med Smilla, sedan så ska vi hämta Sigge och fortsätta träningen där vi avslutade den i går. :)

I morgon blir det ridning och jag ä feeett taggad! :)

Jag hade en underbar dröm i natt, ni vet när man har en sån där när man inte vill vakna upp? En sån. Jag vaknade och tänkte "NEEEEJ det var bara en dröm :'(

Lyckades somna om och drömma lite till, men sedan vaknade jag och det var över. Sorgligt nog... Och nu när man är fullt vaken känner man sig ganska nere för att det bara
var en dröm... Hoppas jag drömmer samma nästa natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0