Ngn okänd rubrik

Hallå igen :) Är det bara jag som ALLTID har problem med att komma på en rubrik? Jag har börjat med att skriva inlägget innan jag skriver rubriken, så är inte dagens rubrik rätt logisk mot vad jag pratar om nu? :P

I dag är jag jättetrött igen efter praoen. I dag fick jag hjälpa till att tömma ett garage och slänga i kontainer. Mer händelserikt än vad det låter faktiskt. Vi fick ta vad vi ville ur garaget, och vi hittade sådana där "flygande bollar/lampor" som man tänder ett ljus i så flyger dem i luften. Ni vet, sådana där som finns i Thailand?
Hur som helst, dem ska vi släppa i väg i kväll när det är mörkt :)

På söndag ska jag åka i väg till skansen med Mamma, Tommy och Elias. Efter det så ska vi på bio och sedan äta middag. Vi ska antagligen se "I am number four", så det ska bli kul :)

På lördag ska jag äntligen träffa kompisarna igen efter en hel vecka, vilket känns som nästan tre år!


Micro fick hänga med till jobbet i dag :)


Och sen så var vi även på Hornbach för att hämta ut byggmaterial :)

Det här inlägget skrevs mest för att ni ska få veta vad jag har gjort i dag, ska skriva ett annat inlägg nu direkt :)




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaha ska vi träffas på lördag! :D Men kul! :D <3

2011-03-25 @ 17:29:54
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0