Nu är det fanimej NOG!

Nu tänkte jag dela med mig av mitt lilla I-landsproblem. Faktiskt, här sitter jag och klagar på det här lilla när det finns barn i världen som inte ens har rent vatten...

Men hur som helst, jag har aldrig haft några som helst problem med acne, irritationer eller liknande förut. Men de tre senaste veckorna sedan jag började använda DENNA SKITPRODUKT:



Så har jag fått problem med det ena och andra. Nej, det är inte vanlig acne, utan röda områden i ansiktet där jag verkar ha fått en allergisk reaktion. Huden blir väldigt torr, spricker och jag får röda utslag. Detta antar jag att det inte är meningen att man ska få av denna produkt. Jag klarade mig galant innan och ska nu total-dissa "skönhets-produkter" (jag vet, finns det något töntigare ord?)

Jag har aldrig haft problem med detta tidigare så det är på grund av den här oskyldiga lilla flaskan på 125 ml.

Det verkar som om hudens naturliga fett-balans blir störd och varje gång man applicerar krämen skapas ett beroende!


Hej då industri-tillverkade skit produkter. Slår vad om att kobajs är bättre i ansiktet än denna för mig!


Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

fula företag :(

2011-03-02 @ 23:52:34
URL: http://ilus.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Andvänd den inte! :(

2011-03-03 @ 00:21:39
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0