Onsdag

Halli hallå! Nu kommer dagens långa inlägg som ni alla har väntat på *trumvirvel*
I dag så var det den längsta dagen i skolan på hela veckan. Vi börjar 08.30 och slutar 15.30
Jag kände mig ganska irriterad över klassen överlag. Inte alla, men det är många som tar allt så himla oseriöst. Det stör mig i MITT arbete, och får mig att må dåligt. Jag mår dåligt när folk utan orsak går och förstör saker: välter stolar, leker med världskartorna, kastar papper och böcker, trycker ner grejer i toalettstolen..

Det förstör inte bara för dem som gör det, utan även mig, som ser på. Jag mår dåligt och det blir en dålig atmosfär när det är stökigt i klassrummet och alla gapar och skriker. Sådana här dagar överväger jag seriöst att byta skola. Men frågan är skulle det bli bättre..?
Jag är en seriöst lagd person, och jag tar skolan+utbildning väldigt seriöst.

När jag kom hem var blodsockret på noll. Så jag gjorde en digestive-smoothie. Okej i bland faktiskt :)

 
 l
 l
V

Jag har märkt att jag verkligen älskar att sjunga och spela instrument, ockej det har jag alltid gillat, men lite mer seriöst på sista tiden. På tal om det så redovisade jag, Hanna, Ellinor och Erica vår låt inför Malcolm i dag. Och även för klassen. Och Gud, jag hoppas verkligen inte att han tar med det i mitt betyg. Jag kom ur takt med pianot och min röst var inte på topp i dag.

Men i morgon är det gympa och jag ska vara GLAD. Skypar med Erica just nu, roooligt roooligt. Hon har lite problem med en inneboende just nu: En fluga. Och uppdraget är att eliminera flugan. Läs vidare på www.erican.webblogg.se

Dagens bilder:


Ellis och Becks.. Snygga tjejor som alltid!


Biip biip på näsan! :)



Ellinor is a serious hard working student :P


Biip biip på näsan säger Tania med :)


Fuck uu..


Schnygging...




Snygg man är när man sjunger!


Music-girls!


Fina miner ;)


;)

Allt för ikväll :)

Hörs i morrn :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0