Roadpics

Hej hallå :)

Har ni haft en bra lördag? Det har jag.
Kom precis hem från Djurö (värmdö) där jag och familjen har varit och kollat på en båt som vi eventuellt ska köpa.
Det är ett förslag, men jag ska även flyga upp till Luleå med pappa i veckan för att kolla på en till båt. Någon av dem två lär det ju bli. Vi planerar att åka till både Finland och Gotland och Åland i sommar med den!


Här är båtisen vi såg på i dag, båten i Luleå är lite större så det ska bli intressant!


Båten hade förövrigt:

6 sovplatser
1 kök med spis, kylskåp, frys, mikrovågsugn.. Jag ett kök helt enkelt.
1 badrum
1 köksbord med plats för 6 personer (?)
Såklart ett däck med sittplatser och bord. Även fören/nosen på båten är en yta där man kan vistas och vara.
1 bakre liten solbrygga som inte syns på bilden, där det finns en liten badstege och plats att sola på.

Jag måste säga att jag är förälskad i den här båten, och skule LÄTT kunna vistas fyra veckor på havet, vilket vi ska göra i sommar. Men såklart måste vi ju överväga och åka till Luleå..

Annars, här är lite bilder från i dag bara:




Lite överexponerad bild, men det här är Edwin i bilden i allafall. Han tittar på tv :)


Haha, Micro bokstavligen KLÄMDE in sig under barnstolen :')


Haha, pappa hittade en tjugolapp i bakfickan som krympt i tvätten. Alltså helt oanvändbar. Jag fick väl den som "en liten souvernir."


Värmdö hade riktigt vacker natur :)



Ha en fortsatt bra lördagskväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0