Söndag

Hallå alla pigga människor. I dag är det söndag, vilket innerbär att det återigen är skola i morgon. Jag har precis trixat lite med bildläxan, har skickat den till min egen mail för jag ska hem till pappa strax och fortsätta jobba med att skriva ut den där.

Annars måste jag även jobba lite HK tills provet på onsdag. Men smart som jag är glömde jag pappret i skolan, men jag har boken. Men då kom jag på en smart idé: Jag kan ju sammanfatta varje sida var och en för sig. Då får man ju definitivt med allt man måste ha med :)

Sedan lite engelska också, fast den läxan är ju lätt så :)

Har packat väskan och alla grejer så det ska åbli kul att få träffa syskonen igen, om jag hinner färdigt med läxorna kanske jag hinner spela lite mc också :) HOPPAS

Såg dessutom en till film i dag, den hette Slither. Jag orkar inte sitta och resencera nu, men om jag ska beskriva den i tre ord: Grotesk, overklig och blodig. Ni som gillar att se Jabba the Hut inspirerade alien-varelser, se denna :)



Nu ska jag gå och bada, sedan fortsätta med läxor. Sedan kommer pappa och hämtar mig :)
I morgon är jag då som sagt hemma hos pappa, så jag går med er till skolan Eka, Nor, Agge och Tania :P

Ha de bra och akta er för blodiglar ;P

Kommentarer
Postat av: erica

Bara så du vet, HK provet är tills på tisdag för oss i b-gruppen inte onsdag, ;)

2011-03-13 @ 17:21:01
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0