Spring för livet om det är dig kärt, att slå tillbaka det är det inte värt

Bara jag som faktiskt gillar Sara Vargas låt från melodifestivalen? Spring för livet :) Haha, det är inte riktigt min stil nej, men jag gillar den faktiskt :)

På tal om musik, jag är sugen på att sjunga Lady Gagas nya låt "Born this way", och jag har ägnat åtskilliga minuter åt att försöka kompensera sången med en lite annorlunda men bra piano-komp. Än så länge vill det inte trilla ner, men jag kör med ackordföljden E, D, A, E. Ganska simpelt men det funkar.

Skypar med en ganska så trög Agge, ska antagligen sova snart, ska upp tidigt i morgon för att rida (för typ 1000 ggr)


Här är jag och min musik-kompis Hanna! Vi brukar sitta i lilla rummet på rasterna i bland och spela gitarr och sjunga :)

När vi inte springer omkring i korridorerna och beter oss som retarded monkeys. <3

God natt världen, jag vet att ni kommer sakna mig medans jag är tillfälligt borta :)


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

hahahahahahhahahah :') Du har nog uppfattat detdär liiite fel, bara du som ser ut som en retard monkey :D <3 pussspåreeee

2011-03-06 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0