Städryck

Hallå folks. Nu har jag fått ett av mina ökända städryck. Jag har bara en sak att säga, håll er ur vägen när jag får ett sådant! :) Nu ska jag städa mitt rum, det brukar vara så städat hela tiden men eftersom jag inte har varit här på ett tag kommer faktiskt mina småsyskon in här och stökar till och leker medans jag är borta. *suck*

Dagens bilder och hur det har gått för mig i dag, det får ni veta senare. NU: STÄDA.


Den här stora högen med rena kläder har väntat i en hel dag på att bli invikta i byrån!
Jag försår mig inte på folk som kan leva i sitt eget smuts. Jag MÅSTE ha ordning omkring mig annars mår jag dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0