T-U-E-S-D-A-Y

Tjaba tjena people! Som sagt var jag väldigt trött efter praoen i går, så jag ORKADE inte blogga. I morgon blir det som sagt Luleå på eftermiddagen, vilket ska bli kul! Kommer då hem på kvällen. Ska praoa någon timme innan vi åker, men planet går kl 12.00 så det blir inte länge! Vi ska som sagt kolla på båten när vi kommer upp, men efteråt kommer vi ha timmar tills planet går igen så vi ska gå runt i Luleå och handla och äta!! :) FUNNY! :D Ser framemot det.

Bilder från i morse/nu


Något säger mig att det inte är säkert att gå på isen nu...


...inte säkert alls! Men våren är iaf påväg! :D


Bakade även scones till mellis i dag! Är helt slut!

Förresten, för första gången i hela mitt liv satte jag mat i halsen. Det var riktigt skrämmande. Att kippa efter andan och inte få luft. Jag kräktes bland annat... Det är nog en av mina värsta farhågor, att fö av syrebrist!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0