Tack för i dag

Haha, nu har jag suttit ett tag och kollat på lite Britain's got talent klipp på youtube. Shit asså, engelsmännen har en del talanger kan man säga!
Och tack Philippa för din värmande kommentar, den gjorde mig glad och gör så att jag orkar sitta 30 minuter och ladda upp bilder varje dag :) ♥

Inne på facebook, men ingen från "dem coola" är inloggade. Det är nog ganska patetiskt att prata med sig själv?


Jag blev ganska utmobbad där... Hur tänkte ni där, Hanna, Erica, Ellinor, Ella och Tania? Hur understår ni er att INTE vara inloggade när jag kräver det?!

Förresten, jag kom på en ny grej. En text går ALLTID att läsa oavsett hur ihopblandade bokstäverna är i ordet. Den enda som spelar någon roll är om första bokstaven är på rätt plats, vilket den måste vara.
Kan DU läsa följande text, och i sådana fall:
Vad står det? Hur lång tid tog det för dig att läsa det? :)



Försök, det är ganska häftigt :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: erica

Svar: För att jag inte vill förstöra min skor första gången jag använder dom kanske? Har du sett vädret. när snön och slasker är borta så kommer dom användas typ varje dag! :D

2011-03-15 @ 21:50:31
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Pppppphhhh

Åh gulliga du! Massa kramar! <3

2011-03-15 @ 22:40:46
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Eeeeeeeee

2011-03-16 @ 19:27:57
Postat av: Eeeeeee

Jag kan läsa det! :-D

2011-03-16 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0