The rite

Halli hallå! I dag var som sagt Erica, Hanna och Ellinor här och vi bakade KLADDIG kladdkaka med glass och hallon :D
Erica och Ellinor uppskattade Roadkill, och vi ska väl antagligen se tvåan nån helg :) Hanna tyckte väl att den var ganska så läskig, men lite bra i allafall :)
Jag får inte nog av den, DEN ÄR SÅ JÄKLA BRA! Obeskrivligt...Det perfekta konceptet..

Sedan kl 5 kom Mommo och hämtade mig och vi åkte till Heron city och såg på The rite, eller Ritualen på svenska. Med bl.a Anthony Hopkins från klassikern "När lammen tystnar".

Jag trodde att handlingen skulle vara mer invecklad än var den var. Den var väl spännande och underlig, man var tvungen att vara bekant med vissa bibliska religon-relaterade termer för att förstå dialogerna. Men du som vill se en riktigt välgjord exorsism film, den här filmen är då som gjord för dig! En hel del bra skådespelarinsatser var bara ett plus på det hela. Fast jag saknar lite mer känsla i det, sådana här filmer är ganska grå.
Den får 3 av fem stjärnor.



Någon som har lust att gå med mig och se Scream 4 som kommer ut 15 april? Kan inte vänta mer! Bara älskar Neve Campells, David Arquettes och Courtney Cox Arquettes skådespelarinsatser i denna film! Typ the perfect trio. Sen att Emma Roberts ska vara med också, vi får se om det blir katastrof eller succé.
Men mina kära vänner, är det någon som vill gå, hör av er!



Men jag tänkte bjussa på lite bilder från dagen med kompisarna, Hanna stod väl för större delen av baket, men LITE hjälp fick hon :)

Bilder från i dag:


Hanna: Bakelibak bak. Jag: Smakelismak smak. Erica: Glasseli glass i stora lass :)




Glasssss


Le slutresultat! :D



Fina Ellinor :)


Haha :)


Hihi Hanna, du vet, allt som hamnar på min iPhone... ;)

Det var bilderna! Jag har haft väldigt roligt i dag, men i morrn är det Söndag=plugg...
Sitter och tittar på melodifestivalen, och det är ganska lame i år. Om någon ska till eurovision så är det Danny med låten "in the club". Om inte den så blir det Saade med "popular".

Men nu ska jag gå och vara social, hööörsss.

Kom i håg, vill du gå på Scream, hör av dejjjjjj...

 





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har redan hört av mej ;) <3

2011-03-13 @ 00:10:13
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhh man blir ju hungrig, kladdkakan ser inte helt fel ut :')<3

2011-03-14 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0