Tisdag

Halli hallå :) Nu är jag nere på mitt rum och har precis ätit. Kollade nyss på Davids bidrag till talang 2011. Grymt bra! Dessutom ÄGER han alla andra ganska så hårt. Jag menar, gå in på youtube och sök på "Talang bidrag 2011"...  I vissa fall är det nästan tragiskt hur dåliga dem är!

Skolan i dag var väl minst sagt händelserik. Provet gick nog bra tror jag, det borde det verkligen så mycket tid som jag lagt ner på plugget. Nu kan jag ÄNTLIGEN pusta ut och ha det ut ur mitt liv. Det här är väl sista veckan(?) innan två veckors prao. Det ska bli ganska så skönt, men det är synd att inte träffa alla varje dag.. :(

Längtar tills 15 april då Scream 4 kommer ut, ska gå och se den med Ellinor :D
Efter skolan gick jag hem och gjorde en smoothie, sedan gick jag som sagt på skogspromenad med Ella och hundarna.

Snart blir det karate, även fast jag är så trött att jag skulle kunna somna ståendes. Bokstavligen. Jaja, blir väl förmodligen piggare! :)

Jag sänder dessutom några tankar till sjuka Philippa och Tania som måste göra hemkunskapsprovet när dem kommer tillbaka. ♥

I dag stod väl Ella och Ellinor för den största delen av fotograferingen i skolan, men jg har tagit de flesta bilder från skogspromenaden. Länk länk länk. www.ilus.blogg.se och www.ellinorsmith.blogg.se

Bilder från i dag:


Kul att fota folk när dem äter. Men jag förstår inte för allt i världen hur man lyckas se så bra ut ändå? :O :)


Sniff sniff :)


Hej jag heter Ella, jag har en gaffel :)


Hanna passar verkligen in med sitt stjärntecken Lejonet på den här bilden! Kan inte sätta fingret på varför!


Skolmat :D


Ella, bakom en plastväxt :3


Gulliga Erica :D som hade en tröja som hon gärna får ge till mig när hon inte vill ha den längre :3


Inspirationsbild påväg hem från skolan. Damn you Agge om du hade knuffat mig medans jag böjde mig ner. Men det gjorde du inte. *applåder*


Smoothie mellis. Godaste smoothien jag har gjort!
    l
    l
   V

1 dl verum hälsoyoghurt-smak blåbär, jordgubbar & hallon
2 ½ msk apelsinjuice
1 hel skivad banan
1 dl björnbär, blåbär, hallon och jordgubbar!


Skogspromenad med Ella and the dogs


Fint väder, våren är påväg!


Haha, så himla rolig bild på Molly!


Pose in the woods!


Min Micro!



Inspiration


Lite skämtbild sådär.

Och vet ni vad, detta inlägg tog mig 35 minuter att skapa. Pg.a. att alla bilder tog så lång tid att ladda upp.
Ska som sagt på karate snart.

Hörssss




Kommentarer
Postat av: Philippa

Åh tusen tack Elina! Fast en sålänge är det bara en text, får väl fixa och dona lite mer när jag har tid... Och tack så hemskt mycket för hjälpen! Det känns som det kommer gå sisådär för mig, men jag ska hoppas på det bästa! Nu: Plugga! Ha en bra kväll! Och sen måste jag påminna dig om att jag äääälskar när du bloggar om dagen och visar tusen bilder! Hihi, kramis! ♥

2011-03-15 @ 19:31:02
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

nej elina den! le gaffel ä fiin den! <3

2011-03-16 @ 19:35:31
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0