Today in pictures

I dag var som sagt första dagen efter lovet, och det var ingen mjukstart direkt. Tills fredag ska vi ha skrivit en filmanalys på valfri film (jag valde Joy ride) och tills på måndag nästa vecka har vi bildläxa att göra ett bokomslag. Tisdagen har vi Hemkunskapsprov, teori.

Jag ska inte klaga, jag är glad att vi kom i gång snabbt och inte sköt upp saker. Nu har jag skrivit en tredjedel av filmanalysen det blev ca en och en halv sida. I morgon ska jag göra en del till och på Onsdag avslutar jag det arbetet. I hemkunskapsboken ska jag läsa alla sidor varje kväll och göra nya frågor varje dag :) MY PLAN

Mamma har ockuperat tv:n och kollar på top model, så har jag något val? Fast det är ganska kul att se deras patetiska problem och bråk dem har. Shit vilka I-landsproblem alltså.


Här är bilder från i dag:


Ja Ellinor, du är en riktigt duktig fotograf. Nödvändig bild :P *host*


Haha :'D Hannas rumpa, fråga mig inte vem fotografen är, jag har ingen aning :')


Tania dansade på bordet :)


Hannah is playing guitar :)


Jag <3 mina nya skor :D


Ella och hennes ego-pics *suck* :)


Elin har lite missbildade armar? :O Och så läser hon högt från nån kristlig hemsida :D


Haha, Hanna at art lesson :)


Ellinor på bildlektionen :)


vi fick i bilduppgift av måla fantasifullt i en grupp på tre personer på ett meterstort papper  :) Här är Ellas enhörning :P


Var bara tvungen att ta foto på Marcus panda :D så gullig


Efteråt gick som sagt jag, Ella, Hanna och Nor ner till C för att fika, men kaffestuga var proppad så vi köpte kakor på konsum och satte oss i mitt trapphus :D Det här köpte jag! Ps. Vira Blåtira är en av de godaste drycker jag druckit!


Glassnörden Ella :P


Kakmonstret Hanna :P


Kakmonstret nr.2, Ellinor :P


Jaa, jag är väl också ett kakmonster då :)

Ska strax gå och duscha :P

Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0