Today's bowling

Hellooooooooo folks, ni kanske såg mitt inlägg tidigare när jag sa att jag skulle i väg med mamma och hämta ett paket i salem? Jo, det är bara det att vi tog bussen upp och paketet vägde 40 kg. Vi har internetbeställt en kattställning till katterna som är 1.80 cm hög, gissa om vi fick kånka på det där paketet!


Här är det tunga paketet!

I allafall, i dag var det bowling, och jag körde med Hanna, Erica och Nor :) Jag lyckades kamma hem första omgången, och Erica vann andra och fick då mest poäng sammanlagt. Sedan käkade vi god lunch (jag åt pannkakor med hallonsylt, med färska blåbär och hallon. )

Jag gick till banan där Macke, Agge och Jacke körde, och hur fasen kan alla tre ligga på typ 200 poäng? Hej hej, jag heter Elina och ligger på 107.... :P
Nu har Philippa kommit tillbaka efter ha varit sjuk innan och hela lovet, så nu är klassen fulltalig och jag har min superkuliga bordskompis :D

Förresten så är ju bowlingskor otroligt stora, jag har verkligen storlek 41 i alla skor annars, men i bowlingskorna var jag tvungen att ha storlek 39....
Nu kommer det lite bowling bilder:

Bilder från i dag:


Tjejerna sitter i sitt vanliga "bänk-tåg".


Ekis på tåget :)


Coola Hanna i pilotbrillor :)


Hahahaha, underbar min Nor! :D


Asså så jäkla snygga skor... Ngn som vet var man kan köpa dem..?






Haha, Bloody tourists in Vårsta :)


Hanna: Jaha jaha, hur gör man det här då? Är det DIT man kastar den här bollen?


Scnygg bowlingschko... *Host*


I'm bowling- Erica


Plötsligt blev det disco-dansit på bowlingbanan ;)


Julia på banan brevid :)


Philippa bjöd mig på den här minen :D


Julia in action :)


Philippa in action, önskade att jag gjorde ett sånt där snyggt sne steg när jag sköt :P


Typ den minst osuddiga bilder på mig när jag skjuter :) Satte faktiskt strike här :P


Gooood lunch :D





Och lite bilder från min minipromenad med Micro efter skolan:



Haha, Micro är lite små-sur :)


Titta alla sommar-människor, än finns det hopp! Snön håller på att smälta från bryggan :D

Nu ska jag hjälpa mamma och Elias att bygga kattställning, och sedan se på en liten film. Sen blir det HK plugg, är ju klar med filmanalysen ;)

Hörs!




Kommentarer
Postat av: erica

Såklart så skulle du lägga ut den fulaste bilden av dom du fick ha kvar, suck. <3

2011-03-09 @ 16:21:36
URL: http://erican.webblogg.se/
Postat av: Philippa

JAG SKA DÖDA DIG ELINA

2011-03-11 @ 17:06:53
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0