Torsdag

Tjabetjenahallåvisägerså! I dag så var det ganska lugnt i skolan, lärde mig en ny låt på gitarr ( :P )

Gympan var väl dagens höjdpunkt så att säga. Men jag gjorde tyvärr illa och har fortfarande men. Körde en dogeball liknande lek, och jag stod väldigt nära väggen. När en person siktade på mina ben råkade jag dunka in knät så jäkla hårt i väggen. Blåmärke ftw...not
Ska strax plugga lite franska. Snackar just nu med Hanna och Agge på skype. Men Agge säger inte så mycket. Tror inte ens han är vid datorn...
Inte mycket mer att säga så jag går direkt på dagens bilder:

Bilder från i dag:


Ellinor visar ryggen.. Drygt...


Egoo bilder på kompisarna..


Tittut säger nea på franskan


Ful-minen :)




Hamster-August!


HÄMND LJUVA HÄMND


Becka, inga sura miner!


Fin bild på snygga Becca! :)




Påväg hem från skolan...


Galna tanter ;)


Mitt plågo-redskap. En kvist med taggar.


Hem från skolan... Agge och Tania dissa mig...Nor var snäll ;)


Agge blev utelåst! SKADEGLAD


Goood smooouuuthiee!
En krossad digestivekaka på toppen :D

Gick upp för att äta och Hanna var den ända som inte dissat mig på skype under tiden. *applaws*

Ska öva lite franska och sedan KARATE :)


baaaaajj (s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0