All day

Tjobre! Nu har jag läxat ( ;) ) klart för i dag. Skrev rent hela min muntliga bokrecension så nu är det bara öva lite på den en annan dag. Kom precis hem från mamma nu där vi har gått igenom matterep. papprerna. Känns bra nu, bara det att jag har lite svårt för ekvationerna i slutet av B-delen. Men vi får se hur det går!

Sedan ska jag bara läsa lite SO, men det får bli kvällens läsning i sängen innan jag ska sova :)
 I dag har det varit fortsatt fint väder och rasterna har spenderats ute såklart! (är glad att jag har ett ganska mörkt pigment, måste vara ett helvete att bränna sig.) Med tanke på smärtan menar jag!

Sol+gitarr+sång+rast+bäst sällskap= perfekt vardag! Tänk, bara ett par få veckor till sommarlovet. Det är sjukt!

Sommarlovet bara ligger där på lur nu, i väntan på att få hoppa fram! Just nu dem sista veckorna innan betygssättningen bombar lärarna bokstavligt talat oss med läxor och uppgifter. Men det är bara att kämpa och sätta upp mål och belöningar. Det kommer löna sig i slutändan det lovar jag er :)

Jag kom också att tänka på, nu är det ett år kvar på nytorpsskolan. Det är riktigt sorligt. Jag kan inte ens beskriva i ord hur mycket jag älskar min klass och alla kompisar i den. Varenda en gör sin del. Jag brukar inte gråta vanligtvis, jag brukar vara ganska tuff sådär. Men det är tveksamt. Chansen finns att jag kanske gråter om ett år. Haha, om jag fick välja skulle jag vilja gå kvar med alla mina vänner ett långt tag till!

Det var även sista DISA-lektionen i dag, det är faktiskt ganska tråkigt att det är slut nu! Alla fina människor och mysiga stunder. :( :/

I hörlurarna spelas just nu: Summertime- C.S


Elin kryckguden! :P


Vad var det jag sa? Gitarr+sol+fint sällskap= perfekta vardagen!


Inga sura miner nor! www.ellinorsmith.blogg.se


I dag är snäll och länkar denna fina tjej som ständigt länkar mig :) www.erican.webblogg.se
www.erican.webblogg.se  www.erican.webblogg.se




CoolingeN Nea! ;)


Hanna är nästa Carola ;)


Erica, den här är EPIC


Leker i musiksalen ;)


Här är mina mattenördar :) :P


Haha :D I klass med Ekas epic-foto tidigare ;)


Pose it! :P


OTROLIGT GOD DISA-FIKA. En stor applåd till Helena tycker jag! :D








ARRRGH


Haha, en glad negativ ballong :)

Det var det för i dag sörnni ;)


PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0