BILDBOMB OF LÖRDAG

Tja tja allihopa! Eller allihopa och allihopa, ni 18 stycken som faktiskt läser min blogg :)

I dag har jag varit ute i stort sett hela dagen. Emma, Hanna, Ella och Ellinor kom ner hit till centrum och köpte glass och så satt vi lite i solen. Ella och Hanna åkte hem ganska snabbt, men Emma, Jag och Nor köpte lite jordgubbar och glass och satte oss på bryggan i solskenet. Så himla underbart!

Jag följde med Emma och Nor tillbaka till nytorp, ja jag vet, duktigt med kryckor va? Jag våldgästade Ella och vi gick ut i parken och hängde lite! Tog lite foton, töntade oss... Ja vad mer finns det att säga? SKOJ :D Det är så otroligt fint väder för att vara maj i Sverige. I kväll kommer kanske gänget ner hit till centrum :)

Min fot känns mycket bättre och jag kan faktiskt använda den när jag går. Men smärtan är kvar :/ :)
































Cooling? :o


T-u-f-f! :D


Wiiie






HOPP!


Haha, Theodor :)






This time for Africa, tsaminamina eh eh, wacka wacka eh eh! 


Yeah freestyle


Kryck-guden!





Det var lite bilder så ni nu har något att titta på ;) 
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med middagen, hörs :)

 


Kommentarer
Postat av: PPhilippaaa

UPPDATERA LILLAN!!!

2011-05-09 @ 21:57:40
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0