BILDBOMB

Hallå igen, i dag har det varit en riktigt bra dag känns det som! Förutom en lite sorglig händelse i slutet av dagen och att mina förbannade kryckor ska vara i vägen, så är det toppen!
(ska seriöst elda upp dem jävlarna när dem inte behövs längre)

Jag mår riktigt bra nu, jag behöver inte kryckorna överhuvudtaget här hemma, jag går med foten även fast det gör lite ont! Inget klageri nu :)

Även fast jag inte kunde vara med på hela havet stormar och dans-stopp med klassen i dag var det riktigt kul att se på. Filmade lite och skrattade åt alla som var så roliga och bjöd på sig själva! :D Kommer nog ladda upp klippen på youtube och sedan här ;) Mitt youtube användarnamn är 1996KarateKid om ni vill veta :)

Franska läxförhöret gick gr8 och riktigt oväntat snabbt. Lunchen var god och inga tråkiga lektioner, kan det bli bättre? Sedan kom även Emelie och Jojjo med oväntat fika så det GJORDE MIN DAG. :D
Gympan var väl tråkig, eller den hade itne varit det om jag kunnat varit med. Fuck it. Jag bara längtar och längtar och längtar tills jag kan träna och vara med i allt! Tränings nojja big time :/
Det får mig verkligen att värdesätta mina ben... Haha..

Strax kommer det lite gäster som ska äta middag här, sedan blir det väl slappa framför tv:n? Inte så värst kul men vad ska man göra?
Funderar på att måla lite för det var ett tag sen, men jag tror mina oljefärger har stelnat.

I allafall blir det bildbomb nu! ;)


POSE IT BBY! Emelie är pro på kryckor? :o


Bullfia 2!


My friend! :)


Snygg nor!


Tyvärr Ellinor, det är Sofia som är populär.


Fiskiga tjejer?!


Elin hon bara flyger fram, tar sig till ställen bara kryckor kan!


Freestyle-A ba ba ba ba ba ba ba micro micro-phone!




B-A-M




Klätterträd! Flashback från 5:an? :)


HAHAHAHA! Gissa vem?


Fjårtis!


Ekorrar ftw


Ella happyface!


eeeh vadårasnackarumemejeller?


Lipa lipa kärlekspipa


Hihi kul att zooma in och ta foton när personerna inte märker. Känn er träffade ;)




Det är okej Eka, du håller på att lära dig smygfota!


Hela havet stormar! :)


Vinnaren blir i slutet Emma! P-r-o


Becca och Verra äger på att dansa! Simon hänkar på och bjuder på sig själv ;)


Hahahaha :') Alltså kolla Simons blick i bakgrunden, den är EPIC


LÄNK: www.ellinorsmith.blogg.se





Nu kommer lite lol-foton ;)


Någon som har den här tjejens nummer? DAMN


Alltså det förvånar mig att kryckorna inte går av på mitten...


Eka vad har du gjort med ditt ben?


IHIHIHIHIHI


Asså Ella vi är fett snygga.


Asså så här ska man se ut. Så snyggt. Punkt


Hanna like big butts and she cannot lie!

Slut på lol-foton ;)


This is what you really should look like!


FINT VÄDER






KLADDKAKA.!!


Haha, Emma emma! :D


Min coola fina vän Julia!


Du ser så sportig ut Ph!


Kick it!


Alltså Philippa du är för söt! :D


Agge have superpowers?! Får bollar att flyga med hjärnan? :$




Hanna är fotbollsproffs :D


Hmm... Vem är det här? :o


Haha, vad är det här för gräs-mongon? :O ;)




Ellinor känner sig fin i Mac-eyes tröja ;)



Måste få slänga in två bilder för att visa vilken otroligt vacker och söt katt jag har, Fjodor!





Nu har ni sett honom! Han är 6 månader gammal nu :)

Men ni får ha en toppen fredagskväll!










Kommentarer
Postat av: Philippa

Elina, snälla ta bort ALLA hemska bilder på

mig! Även bilden i hela havet stormar! Ta bort nu

2011-05-07 @ 22:00:29
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0