LYCKLIG MÄNNISKA

I dag har det varit ganska lugnt i skolan, och jag vet att det är ånga som är extremt stressade över alla läxor vi har nu sista veckan, men jag måste få säga att jag är ganska lugn! Musikuppgiften gjorde jag klart för två veckor sedan, bokrecensionerna är avcheckade, ja ni det känns....chill.

SO provet känner jag väl mig ganska förberedd till, har pluggat hela eftermiddagen nu och har inte missat en enda lektion så jag har alla anteckningar och papper. Engelska redovisningen ska jag göra i morgon, och den blev 7 minuter lång (Wwoooooops). Hehe, det var inte meningen faktiskt! Men det känner jag mig väl förberedd inför :)

FATTA att detta är sista VANLIGA skolveckan?!

Förresten så bara märker jag att mitt intresse för NO ökar. Jag älskar verkligen no. No in my ♥. Haha, tyck jag är skum.



1. Att få tälta med kompisarna! Fatta att bara dra ut någonstans, slå upp ett tält, sitta vid brasan och bada vid midnatt? AWESOME. Nu får det fanimej bli av!



2. BADA VID DÅNVIKEN! Första dagenpå sommarlovet, bara släppa allt, cykla iväg och spendera hela dagen vid solen och vattnet. Bada när du vill, sola när du vill! Och så bästa sällskapet förstås :D


Bild från www.elinssommar.blogspot.com

3. Åka båt och sova i skärgården! Att ge sig ut med familjen på båturer med den nya båten! Åka runt i skärgården, äta mjukglass, bada från båten. Bäst av allt: sova i skärgården, på båten i en riktig egen säng. Med kök, toalett, ja allt som behövs!





4. FRIHETSKÄNSLAN: Att kunna göra vad du vill, när du vill. Inga läxor eller måsten som håller dig tillbaka. Vara ute sent, springa omkring som lyckliga idioter, skrämma livet ur varandra. Smyga omkring mörka lador, sitta vid vattnet i solnedången... Fuck vinter!





5. Att få vara med dem jag tycker om!: ´Jag vet, den går i hop med dem andra, men det är sant! Vad mer finns det att säga, sommar+sol+vänner och pool? ♥

NÄMEN HERRE VAD LYCKLIG JAG GJORDE MIG SJÄLV NU DÅ? :D

Oj vad jag drog i väg nu, men här är iallafall några bilder från i dag!:


Tha kortspelare ;)


:D


No julia! Don't press that button, it's likspänning ;o


Min Hanna är duktig :D


Fina Julia! :D






Skönaste Philippa! Du vet att du är fin :)


Woop woop syskon?


:D


:D


nsnfiweubfianskf- Nice face expression...not


Sing it!

Har dessutom precis varit nere i garaget och sommarfixat cykeln. Oljat, fixat bromsarna och tvättat. Yiiiiehaaaa :D






Kommentarer
Postat av: Ph

Åh ladda upp på FB! :D

2011-05-24 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0