Cutta

Hola amigos, bonjour mes amies, hello my friends, tjena kompisar.

Nu sitter jag här i rummet och surfar lite (vilket är ett konstigt ord btw eftersom man inte kan surfa där det inte finns vatten.) Kom upp från frisören alldeles nyss där jag fick tid i morgon 12.30. Nu ska jag förändra mig lite, och detta kommer bli en chansning.
Jag hoppas att det kommer bli bra, men min frisör är så duktig :)
Jag tänker inte berätta vad jag ska göra, det får ni se i morgon!

Men en sak är säker, jag kommer inte se ut precis såhär längre:



Den tillgjorda fjortiws minenw får ni på köpwet

Håller en miljard tummar för att det ska gå bra för Veronica och David på talangjakten i kväll, synd att jag inte kunde komma! :/

Ska börja på en bildbomb från dagen nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0