Det är dem små sakerna som räknas

Maj bara måste vara min favoritmånad på året. Alla är glada, vårkänslorna kommer, sommarlovet hägrar, allt är grönt.

Kom precis hem från Ella där jag har varit en stund med henne och Hanna. Meningen var att Hanna och jag skulle plugga men det blev det inget av :P Jag får ta itu med det i morgon!

Ska strax åka i väg till heron för nu ska jag se PIRATES OF CARIBBEAN: ON STRANGER TIDES! awesome :D


















Men nu ska jag typ åka, så ha en bra kväll allihopa! :)

(alla bilder är 100% tagna i dag av mig)


Kommentarer
Postat av: Philippa

Gosh gosh gosh!!!! Ella är så jävla snygg! Nya profilbilden på Facebook!! Shiiiiiet asså!

2011-05-21 @ 17:13:35
Postat av: Hanna

Hahahahah nejmen är man trött så somnar man varsomhelst! :D

HÅLLER MED PHILIPPA BTW! <3

2011-05-21 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0