Färdig, finité!

Tja tja igen!

Nu har jag äntligen städat klart, eller ja inte riktigt än jag ska dammsuga också. Men nu har jag iallafall plockat, bäddat sängarna, dammat och vikt i två och en halv timme :)

Som sagt så kommer jag inte kunna använda min mobil, alltså inte svara på sms eller fota, eller något som har med den att göra. Anledningarna tänker jag inte gå in på, men that's the way it is. So live with it.

Tillbaka till städningen, nu är jag strax klar med den, och när mamma kommer hem blir det Mors-dag fika :D


Det här var ett försök att se väldigt entusiastisk ut, men det slutade bara upp med att jag såg ut som en störd mördare. Men wtf :)


Kommentarer
Postat av: Philo

Du svarar inte på mitt sms, jag förstår... Men kan du vara snäll att göra det? Eller typ logga in på chatten, du är så bäst så jag behöver din hjälp babe! Kramis <3

2011-05-29 @ 17:23:20
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0