frissan

Tjobre!

Nu har jag precis varit nere hos frisören och klippt mig!
Meningen var att jag skulle klippa lugg, men frisören rådde mig att vänta till hösten, för att med lugg blir man så himla varm och svettig. Så jag väntar lite till! :)

Däremot klippte hon topparna och klippte upp det lite bara. Jag blev nöjd med resultatet! Vad tycker ni?







Vad tycks? :D

I går kväll så fick vi gäst på middag och jag åt så mycket så jag mådde illa! Men ändå tryckte jag i mig efterrätten, den såg ju så god ut :O :)







BANAN
PÄRON
APELSIN
ÄPPLE
IN
MY


Men i dag ska jag nog vara ute lite med kompisarna. Jordgubbar+sol= YESSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0