Gamla bilder

Tjooo tjooo! Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv och ömkar mig själv för att jag har varit så himla mycket sjuk den här terminen. Helt Otroligt många gånger faktiskt. Och den här febersatan vägrar att ge med sig. Pyttsan.

Just nu springer väl alla kompisar runt i skolan och har superkul på OS dagen. Typiskt mig va? Att missa det roliga. Hoppas du kämpar på FÖR POLEN NOR :)

I morgon ska jag gå till skolan, sanna mina ord sjukdomar!

Men för att ge er lite kort, aningen onödig information om...:

Dagens roligaste: Jag gick ner till bryggan med Micro och kastade pinne så han fick bada.

Dagens tråkigaste: Micro kräktes upp kattmaten som han tjuvade förut, så jag fick torka upp. Fräscht.

Yepp. Så här kul har jag när jag är sjuk. Rejv-party. Inte.

Som sagt så kommer nog mobilen tillbaka från lagningen snart, och som ni kanske märkt så har jag inte laddat upp så mycket bilder. För det är med iPhonen jag tar bilderna :) Så fort den kommer tillbaka så blir det som vanligt! Det här är ju trots allt min "bild-blogg" :)

Men vet ni vad, då fick jag värsta awesome idén. Jag ska ladda upp dem ÄLDSTA bilderna jag har på den här datorn. SÅ PREPARE:


Haha, det var tider det. En BLOND Hanna ;)


Precis ett år sedan :)


Hohoho :D


Bloondieee!





SMURF


Ella in black haiiir :D


Emma och Hanna, eller B1 och B2 som dem kallades. Blond 1 och blond 2 ;)


Liten skitunge! :D


Lika liten nor!


Goa!




Tania! :)


Happii!


Kooooolla vad liten!


Huuug! :D


:O


Ella in dreads :)


Gulligt värre!


Men tja!




Hahaahaha :D Ella the terminator- search and destroy x')


Linslusen Hanna :)


Hanna VAR en riktig linslus, därav finns det MÅNGA bilder på henne ;)


Petfight!


HTC:n hade inte lika bra kamera som min nuvarande iPhone :P


*BUSVISSLING*


Kolla på dem här två Babyfacen :O


Tania, här är hoppbilderna du tjatade på mig att lägga upp ;)




Woop wooop!


Kolla på dem här glada tjejerna!


:D


:)


Se upp för galningarna på mynttorget!


I ran 4 it!


Emmisch!


Tania och Elin är glada efter att ha retats med vakten x)


Och det här var strax innan kineserna/japanerna kom och skulle agera lite paparazzi >.<


Innegrejen var att göra apkonster i trapphuset efter skolan :P


:D


Hahahahahahaha xD


:D


:D

Hoppas det här vägde upp en del av avsaknaden av bilder de senaste dagarna? :)

Dem här bilderna togs mellan 9-12 månader sedan. Det är konstigt hur olik man kan bli sig på så kort tid! :)









Kommentarer
Postat av: Taaaaaaniaaaa

Aaw gulliga bilder:D

En sak.. jag ville du skulle du skulle lägga ut de för typ ett år sen och jag ångrar mig VÄLDIGT mycket nu!:O Blääääää de där bilderna va typ de fulaste nånsin:S



Hanna äkta modellen jue xD

ahaha Puss<3

2011-06-03 @ 09:25:05
URL: http://taniis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0