Gårdagens/dagens bilder!

Hellå där :)

Bara jag som typ sket på mig när åskan och blixten kom så plötsligt? Haha. Jag hade fönstret öppet så det lät ashögt...

Men i allafall, i dag har det varit ganska stressigt i skolan tycker jag. Prov prov prov prov prov prov förpestar tillvaron som skulle varit perfekt med sitt fina väder, alla glada miner och stämningen. Aja, det är bara att kämpa och härda ut.

Efter skolan var Ella och jag hos mig lite. Vi pluggade och fick lite hjälp av mamma med NO:n, det känns mycket bättre nu. I stort sett hela kvällen har jag suttit och övat På "Jerk it out" på piano, så det kommer gå bra det med. Roligt värre :)
Nu har livsfarliga youtube upphållt mig och snott 30 minuter av min tid, det är dangerous ;) Once you've gone tube u nevah go back..

Ljög ju som sagt i går, skulle ha lagt upp bilder men jag hann inte. Så i dag blire både och!

Bilder från i går/idag:


Piratkopia!


Sommar?


Hahah, fiint.... ♥






Becka: Ozzy-O


Du blev så vacker Philippa! :D


Alltså jag börjar undra om jag seriöst är bästa smygfotgrafen xD


Det är ju kul att alla är så glada ¨på rasterna :O :/


r u talking to me? I'm going to kill you... :o


Sura kompisar? :O :( ;)


Kvack kvack!


Jag har konverterat till FjortiSmen


Hannas man!


Nämen gud vilket snyggt namn!


Hannas vita-raka-tänder smile! :D


Skönhetsidealet va?

Nu börjar bilderna från i dag:











We want YOU


Emelie, du vinner priset för skönaste minen :')




Tania, vad går du på?


Homerun!


!!!!!!!!! :O !!!!!!!!!!


Ella, jag gilalr (host) att du har dragkedjan i halsen :O ;)

Snip snap slut så var sagan slut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0