Håller på med bildbomb

Ska börja på bildbomb från i dag :) Nu när jag använder kryckor kommer jag inte orka ta lika mycket bilder, för det är så omständigt. Men jag ska försöka i allafall.

Men här är lite saker jag har insett under veckan:

1. Det suger att ha kryckor

2. Man kan inte vara med på någonting och man behöver hjälp med allt

3. Det är extremt tråkigt att komma in på facebook och inte ha några händelser

4. Jag kommer missa min karategradering

5. Det är inte lång tid kvar alls till sommarlovet.

6. Det är extremt jobbigt att duscha på morgonen så du kan lika gärna göra det på kvällen innan du
går och lägger dig.

7. En vecka utan Micro är plågsam

8. Jag hatar SL ännu mer

9. Jag HATAR Glee-reklamen på TV11

10. Justin Bieber har riktigt bra musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0