Happiness isn't the only key, knowledge is as well

Varför engelsk rubrik? Jo det kan jag svara på: allt låter så mycket coolare och proffsigare på engelska. Så nu vet ni det!

I dag har allt gått på räls känns det som med några undantag. Det känns som om NO:n sitter i huvudet, jag är glad, allt går bra. Ja, vad mer finns det att säga? Det känns bara som om allt löser sig :) (sa tanten och sket i badkaret)

Det är så kul att komma till skolan varje dag och träffa sina kompisar med alla glada miner! Även om många är stressade känns det även som om stämningen är bra på "den sociala nivån". Riktigt kul faktiskt! Ser fram emot morgondagen och dess möjligheter :)
Skypar lite med Hanna och repeterar NO, det känns bra att kunna hjälpa till faktiskt. Vill egentligen inte bli lärare men jag tycker det är kul att lära ut. Jág vill bli veterinär eller naturbiolog med inriktning afrikanska djur, men det lutar åt veterinären med stor marginal :)
Efter skolan gick jag hem och fick sällskap av Boba fett och Elin. Mötte upp Ella och Molly i centrum, och vi gick med hundarna till konsum och köpte mackor och dricka, sedan satte vi oss i parken och pluggade :) Vi fick mycket gjort kan jag säga :)

Överlag känns den här dagen ganska flum (kanske med tanke på det varierande vädret). Förresten, har ni tänkt på hur ofta nordbor pratar om vädret?

Och en uppmuntring till er som läser det här och är extremt stressade över NO provet i morgon: var INTE det. Jag lovar att ni kan mer än vad ni tror. Tänkt LOGISKT när ni försöker lista ut svaren OCH se om du kan hitta en liknelse i VERKLIGHETEN. Det blir så mycket enklare då!

Here is dagens bilder:


I bland undrar jag om du är fullt seriös eller oseriös Tania ;) :)


Jag vet i allafall att jag är oseriös :)


Lip lip!


Komigen Tania ramla! :P


Tania: HEJ HEJ VILL DU BLI MIN VÄN


Det här var faktiskt en riktigt häftig bild du tog emma :D


Haha Hanna! Du liknar faktiskt Bella med dem drogade ögonen i Twilight när hon säger: "Kiss me" :D xD


Emma :) ♥


Hanna sadface :(


Hopp!


Run 4 it!




Haha :') I bland undrar jag vad ni två håller på med :)


Judas, Juda-a-as, Judas, Juda-a-as ;)


EN SKYLT


hHAHA :')


Hanna, det här är Emmas hämnd ;)


Alltså jag är ledsen Erik, men jag kan inte ta dig seriöst när du har dem där på dig :')

Ses i morgon allihopa ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0