Impulsinlägg

Tja jag heter Elina Nykänen och i dag 15-05-2011 har jag en så enorm träningsnojja. Tre veckor på jorden utan träning är som tre år på jorden utan regn.
Mina muskler tynar bort, hjälp mig! Jag bara känner det, hur dem försvinner... Ursäkta svordomarna med kan min fot bli fu*%&#"#¤¤#%#&(%# bra snart så jag kan träna snart skulle det vara toppen, tack gud!

Förresten slog jag nog ett rekord i dag, att trycka i sig en pizza på fem minuter borde vara ett världsrekord, tack och hej!!

Hej jag heter Elina Nykänen och jag är beroende av youtube. Youtube snor min tid när jag egentligen borde göra annat!

Hej jag heter Elina Nykänen och jag känner mig extremt osocial för jag har suttit inne och gjort läxor hela dagen!

Hej jag heter Elina Nykänen och börjar bli extremt trött på att upprepa mitt efternamn!

Hej jag heter Elina Nykänen och är beroende av min synt!

Nej men min synt är faktiskt extemt viktig för mig, i bland använder jag mina vanliga hörlurar när jag spelar. I bland använder jag min minihögtalare när jag spelar. I bland använder jag till och med min monsterförstärkare när jag spelar. Du gungar huset. Tack och hej från en tjej med träningsnojja. Leverpastej.






Små


Större.


Störst.

Kan en hjärna bli totalt överbelastad? I sådana fall är min bortom explosionspunkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0