Jag är hel...?

Haha.

För en stund sedan fick jag besök av ett par kompisar, helt oväntat och överraskande faktiskt! :)
Ja, det är ju kul att öppna dörren då när man ser ut som en risig fisk xP

Många av er verkar tro att det har hänt mig något, men så är inte fallet. Jag är hemma från skolan i dag för att jag har feber och ont i halsen. Nej, jag har inte dött, jag är inte skadad (om man inte räknar med min röda näsa förstås).

Och om ni så tvunget måste veta varför jag inte svarar i min telefon: så är det för att den är trasig. Jag orkade inte ge mig in i diskutioner om varför jag inte hade den, jag tänkte att alla kanske bara skulle nöja sig med att veta att jag inte har den och inte kunde svara. Men icke då :) Så fort man slutar svara här i rönninge tror alla att man antingen:

1. dött

2. är dödligt skadad och ligger på sjukhus

eller 3. är kidnappad och hålls fånge.



Så här är jag, levande, uttråkad och aningen skabbig.

Tjadååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0