Jag har världens bästa Mommo!

Nu när jag kom hem från skolan blev jag plötsligt väldigt trött, jag kom att tänka på allt vi har. Men nu har jag planerat det: först i dag ska jag göra klart SO läxan, sedan ska jag öva inför den muntliga bokrecensions-presentationen jag har i morgon. Sedan SKA jag, nej jag MÅSTE få spela. Spela datorspel, spela minecraft. Gud, abstinens. Har inte kunnat ägna mig något åt det på grund av alla läxor dem senaste tre veckorna!
Hej ångest!

När jag kom innanför dörren här hemma tryckte Elias upp ett kakpaket i ansiktet på mig och sa att det var från Mommo. Då såg jag det, det var ju mina absoluta fantastiskt goda favoritkakor! LU Carneval kakut! Rakastan niitä!

Fatta hur glad jag blev, jag blir typ sentimental när jag äter dem. Vilka minnen jag har med dem kakorna. Mommo hade varit på vårt landställe i  Jyväskyla i Finland, där dem finns! :D





Nu är det läxa+läxa+spel som gäller, en lite mindre bildbomb kommer senare i kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0