Måndäj

Hellå allihopa! Hur har ni det? Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät samtidigt som mamma kollar på något d-å-l-i-g-t program om bröllopsklänningar. uäääh

Dagen i skolan i dag kändes bra, men jobbig på samma gång. Lektionerna var roliga, men min bok som jag läser på engelskan är ganska svår. Jag valde en vuxenroman på 300 sidor av Agatha Christie. Boken som inte skulle varit en utmaning på svenska är lite svårare på engelska, för författarinnan använder gammeldags ord och ja, bara ett svårare språk. Jag förstår men måste kolla upp en del i ordböckerna (iPhone).

För mig blir det ingen träning på två-tre veckor på grund av benet, det suger. Men jag ska inte klaga, jag är lyckligt lottad som inte har lepra eller spetälska.

Efter skolan åkte jag buss hem till mamma med Ellinor och Ella, och här mötte vi upp Hanna och Eka. Vi köpte lite(host) onyttigheter på konsum och satt i trapphuset och åt :P

Here is some pictures from today, anyway:
En del av dem har ni säkert redan sett på facebook :)










Emms don't show her face :C


LåååÅåÅåÅåååÅÅÅååååångt hååår














Fint hååår :D


Fjååårtiws boooii










Masterpiece by Emma!


Det här är en jättegod läsk! Nej det är ingen alkohol i, även fast det ser ut som det! Det är en jättegod lääääsk. Testa :)


CHOKLAD


ellinor!



Ha det gööött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0