May(be)

Tjoboba! Hur har ni det? Jag känner mig helt totalt taggad inför sommarlovet :D LÄNGTARRRRR.
Sluttampen nu med läxor är ganska jobbigt, men keep on struggle u know.

Vet att det är några få som jag vill vara med som kommer vara borta ganska mycket under sommarlovet, så det ska bli lite sugigare. Men det är bara haffa dem när dem är hemma ;)

I dag så var jag med Ella efter skolan, vi gick på hundpromenad i skogen till Tullan och lät hundarna bada. Fint väder :) Ella och jag lyckas alltid komma in på diskutioner om djupa ämnen. Vi pratade om logik, och hurvida man är intelligent om man kan tänka bortom det logiska. Parallella världar jämns med vår egen, tidsrymder, universum... Ja allt intelligent ;) När jag kome hem blev det bara läxläsning. Sådär kul.

I går var jag som sagt också i tumba med Hanna, Tania och Nor. Jag har nu skaffat en BRA bikini så man kan vara EN AKTIV BADARE och inte en SLÖ SOLARE. ;)

Tog inga bilder i dag i skolan så ni får lite bilder från i går när vi var i Tumba och i dag när jag var med Ella :)


SUNNY!


cUIIpIe




I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE. Tillgjort åsido :)


Haha lol Tania :)






Haha så jäkla fult :') Ännu en oseriös


Yäääh




:D


:D








www.ilus.blogg.se










Haha :D











För att citera en viss vän till mig som börjar på A: "Nej, vi kommer inte in i ladan den är alltid låst".

Ja du, det är därför luckan står helt vidöppen men det är ingen inuti? ;) Här sörrni, här är chansen att ha lite kul på kvällen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0