NICE

Tjoo! Jag ber till gud som inte finns för att detta inlägg ska komma upp direkt när jag publicerar det nu, blogg.se har ju krånglat som attan. Därav dålig uppdatering för mina inlägg vägrar komma upp!?

Aja, i dag har det i allafall varit en extremt varm dag, och kompisarna cyklade i väg och badade efter skolan igen (suck). Jag tycker lite synd om mig själv faktiskt.
Efter skolan så gick jag och Tania hem till mig. Vi satte oss på balkongen och gjorde läxor, hon NO och jag bokrecension. Jag är faktiskt klar med min muntliga bokrecension nu, jag ska bara skriva rent den! Känns obeskrivligt skönt faktiskt! Men det slutade också med att Tania spionerade på grannarna med min kikare (fy på dig Tania). Inget hyfs! ;)

Nu ska jag strax hem till mamma och jobba lite matte, det känns ganska skönt att ha en matte-NO lärare till mamma faktiskt. Har en del fördelar.

Så här kommer lite soliga bilder från i dag! :)












Bara jag som ser gubben?




KORTTORN :D


yeah




Nej Ellinor slå mig inte!


Haha, smurfar ftw :)




Elin är ju proffs på kryckor!


The pro-mästarN ;)




sAy WuuUut

 
Ella och hennes bff :)




Brännboll!




RUN 4 IT EMELIE!




















HUndbajsbomb ;)


Tania :P




Vääänta lite, är inte det här lite ombytt? :O ;)


Tajgeeer!




Jag är smygfotarN ;)




SUMMER'S IN THE AIR


@ hemma hos mig :)




HAHA. Här är bildbevis! Tania spionerar på grannarna ;)

 
Nor, du borde bli rädd nu ;)

Förresten så har jag lite folk på min Hit-list när jag blir av med kryckorna. Ni vet vilka ni är :)








Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

jag och sophie för alltid! <3

2011-05-10 @ 23:04:13
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0