Night

Hellå folks :)

Jag har suttit vid datorn nu ett tag, och för en stund sen kom jag precis upp ur badet. För ungefär en timme sedan kom jag på "HELVETES ***** SKIT VI HAR FRANSKA LÄXA TILLS I MORGON."

Jag vet, det var lite dumt av mig, men sedan tänkte jag efter vad läxan var och då blev jag lugn igen, den är ju inte svår. Nu har jag övat på den lite på glosor.eu och nu borde det sitta. Ska bara öva en sista gång. Det är väl ganska ovanligt att jag glömmer bort sådant, men jag är väl inte mer än en människa? :)

Haha, vilket leder mig in på detta: alla har vi väl testat om vi har superkrafter? När jag var mindre testade jag allt: hoppa från stenar och grenar för att se om jag kunde flyga, springa och ta i för att se om jag var supersnabb, gömma mig för att se om jag var osynlig, och bära tunga grejer för att se om jag var superstark.

Förneka det inte, alla har vi testat?

När jag ändå är inne på liknande spår, drömmar. Vad brukar ni drömma för drömmar? Jag brukar inte göra det så ofta men när jag väl gör det, tro det eller ej, blir det oftast någon typ av monster med i det hela. Och nej, det är inga mardrömmar.
Zombies förekommer ofta, och dem drömmarna är riktigt häftiga. Jag är ofta kvar ensam på jorden med massor av zombies, och jag RÅÄGER dem alla. Svårt att förklara, men dem är riktigt underhållande.



God natt och dröm häftiga zombiedrömmar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0