Out of school!

Awesome awesome awesome ASUUM. För att börja med det mindre roliga: SO provet gick ganska bra i dag, även fast jag känner att jag fick för lite tid. Jag hann inte göra klart sista frågan, vilken är den stora VIKTIGA reflektionsfrågan. Bye bye MVG... Dessutom så hann jag inte ens kolla igenom provet och rätta :( Jaja, det får bli som det blir!

Efter skolan i dag, det var värsta frihetskänslan. Inga läxor, ingen planering. Jag, Emma, Nor och Agge drog ner till konsum helt spontant och köpte glass, sen till dånviken där vi satt på bryggan och snackade, skrattade och var allmänt töntiga! :D Fatta, Elina Nykänen var spontan och behövde inte planera!
Och jag vill bara att ni ska veta att ni är bäst mina vänner! ♥

Sen så bestämde vi oss för att ta skogsvägen hem, vilket var mer eller mindre lyckat. Vi med cyklarna.. Ja det blev en riktig söndagstur ;) Och Nor och Emma gick vilse i skogen :)

Wonderful, gr8 sommar. Strax är det SOMMARLOV!


Finaste vän! ;)


CuIiIpIe!


Smiiiiile! :D





Don't ya mess with tha devil!


Nor... Vad gör du? :D


Yeah, that's right!


Hihi :D


Smurfy :D




Pose it! ;)


Kladdigt värre...


Coolish!


Humor :)








Griseknoen!


Min vän min vän, jag träffade henne först! :)


The key of awesome :D




Sry agge, men detta kallas hämnd :D


Vacker natur...och en fot




Skogsmullarna i sin rätta miljö :)






schhhh


Fästingfobi? :)

Och nu så har jag ett litet specialmeddelande till Julia och Philippa: PHILIPPA, du borde verkligen börja svara på sms!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0