POTC

För det första ska jag kanske berätta: POTC står för Pirates of the caribbean för er som inte förstår.

Jo men den filmen var faktiskt riktigt bra, jag bara älskar karaktären Captain Jack Sparrow, ingen film utan honom! Nu när han dessutom spelade den STÖRSTA huvurollen blev allt bara toppen :D Pénelope Cruz var faktiskt riktigt bra i rollen som Angelika: sparrows fd. hook up och nuvarande "vän". Dem gjorde ett riktigt radarpar om man säger så, Dem var extremt roliga kan man säga :)

Kvällen var riktigt mysig och rolig, mamma jag och Elias gick in på resturangen Amazon och åt, sedan köpte vi godis på Willys och gick in till bion :)

Mer orkar jag inte berätta, men just nu sitter jag och förklarar för envisa Hanna ( www.toolostinu.blogg.se ) att jorden inte har gått under och inte kommer göra det :)

Men jag låter bilderna från i kväll visa mer:


Inget för dem höjdrädda ;) Lillebror tog faktiskt en enorm omväg genom Mio för att slippa gå i den här trappan...






Jaws ;)


Min fina mamma :)






;)


Haha det här är en skum bild. Elias skulle ta foto när jag hoppade, men det blev fail. Sen så står mamma i hörnet och ser lost ut :')


3D :D


Sista bilden här är från min och Micros kvällspromenad :)

Men nu ska jag gå o sova :) Guuu natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0