Sådant här gör mig riktigt glad när jag kommer hem och upptäcker det:





Förresten finns det fördelar och nackdelar med att "jorden kommer gå under på lördag" ;) :

Fördel:

Det är ett bra tillfälle att säga saker till personer som man förmodligen inte skulle ha sagt annars. För man har inget att förlora på det! Man kan ju tolka detta hur man vill: jag älskar dig, jag har alltid tyckt att du är skitjobbig, jag gillar dig, jag tycker du är ful. Ja möjligheterna är många!

Nackdelar:

- Jag kommer aldrig hinna gå ut skolan

- Jag kommer aldrig få mitt körkort

- Jag kommer aldrig hinna ha den där superroliga sena kvällen vid dånviken

- Jag kommer aldrig hinna ta mitt lila bälte i karate

- Men det största problemet: jag kommer aldrig hinna berätta saker för personer som jag verkligen vill att dem ska veta.

Det verkar som om nackdelarna vinner. Men det spelar ingen roll för jorden kommer inte att gå under. Däremot så kommer man ju då inte våga säga alla saker till personer som man så gärna vill! :/



Förresten, kolla in dagens bildbomb. Inlägget innan detta :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jorden kommer inte gå under va?... <3

2011-05-18 @ 19:46:33
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0