INLÄGGET SOM SKULLE KOMMIT UPP I GÅR, SÖNDAG

Hallå!

Vad har ni gjort i dag? Varit ute i det fina vädret hoppas jag :) För själv har jag glidit omkring i mjukisbyxor hela dagen och inte ens varit ute i solen. I dag har varit en riktig slappdag. Jag har väl mestadels sett på film, bl.a. varulvsfilmen "Romasanta" som utspelar sig på 1800-talet i spanien. Den var väl ganska bra, välgjord och spännande men inte riktigt min typ av film. Inget för dem som är rädda för blod :)

Sen har jag nu även sett den sprillans nya skräckfilmen "Insidious" som jag har nämnt tidigare. Den var faktiskt riktigt bra, inte toppen men riktigt underhållande. Skrämseleffekterna var välgjorda, och handlingen annorlunda men bra. För dig som brukar hoppa till vid plötsliga händelser, du måste nog spänna fast dig i soffan. Höhö :)

Nu har jag suttit och jobbat matte i en och en halv timme och avslutat ett repetionspapper till matteprovet. Känns bra nu.
Ska nog gå ut och sätta mig på balkongen med kvällssol och läsa lite :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0